یکشنبه ۳ آذر ۱۳۸۷ - ۱۷:۵۶
۰ نفر

سئول: گلف، محبوب‌ترین ورزش در کره جنوبی است و روز به روز بر تعداد افرادی که با وجود هزینه‌های سرسام‌آور در باشگاه‌های گلف ثبت نام می کنند، افزوده می‌شود

این در حالی است که اخیرا این علاقه زیاد برای ارتش این کشوردردسرساز شده‌است.

وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد در حال حاضر 15 مقام نظامی به دلیل مشغول بودن به بازی گلف حین انجام وظیفه به دادگاه احضار شده‌اند و 40 نفر دیگر نیز با توبیخ‌های جدی مواجه‌ هستند.

همچنین تا کنون چند مقام ارشد کره جنوبی موقعیت شغلی‌شان را فدای این بازی کرده‌اند. برای مثال فرمانده نیروی هوایی کره به دلیل انجام بازی گلف در حالی که کشور در سوگ سربازان کشته شده در عراق بود، ناچار شد از سمت خود کناره‌گیری کند.  

گروگان‌گرفتن حیوانات

فیلادلفیا: سارقان با سوء استفاده از علاقه‌مندی سالمندان به نگهداری حیوانات خانگی، روش جدیدی برای سرقت ابداع کرده‌اند.

گزارش‌های پلیس حاکی از آن است که تا کنون چند فقره سرقت در نقاط مختلف شهر انجام شده که در آنها سارقان حیوانات خانگی سالمندان را گروگان گرفته‌اند تا از آنها اخاذی کنند.

در یکی از این موارد، سارق جوانی  یک زن سالمند را که در حال پیاده‌روی به همراه سگ خود بود، هدف قرار داد.

او نزدیک این زن شد و ناگهان قلاده سگ را از دست او بیرون کشید. این سارق به پیرزن گفت در صورتی که همه طلا و جواهراتش را به او ندهد، باید از سگ خود صرف‌ نظرکند.

اما این زن تنها که به تازگی همسرش را از دست داده بود، پذیرفت تا همه جواهراتش که
25 هزار دلار ارزش داشت  به این سارق بدهد و در مقابل سگش را از دست او خلاص کند. سارق جوان پس از دستگیری به چند سرقت دیگر با این روش اعتراف کرد.

انتشار عکس‌های خانوادگی

آریزونا: یک زوج جوان که عکس‌های جشن عروسی خود را در تلفن همراهشان نگهداری می‌کردند از یک رستوران‌ معروف شکایت کردند. این زوج برای صرف ناهار به این رستوران رفته بودند و موقع بازگشت آنقدر عجله داشتند که تلفن همراهشان را در رستوران جا گذاشتند.

اما تنها به فاصله چند ساعت بعد  در حالی که مشغول جست وجو در اینترنت بودند، عکس‌های عروسی‌شان را در پایگاه‌های اینترنتی مشاهده کردند.

هرچند این زوج از صاحب رستوران شکایت کرده‌اند اما وکیل آنها معتقد است که دادگاه نمی تواند علیه این مرد رای صادر کند، زیرا این عروس و داماد جوان با سهل‌انگاری خودشان و در نظرنگرفتن کد ایمنی برای گوشی تلفن همراه، زمینه‌ساز این سوء استفاده شده‌اند که توسط یکی دیگر از مشتریان انجام شده است.

با این حال این زن و شوهر امیدوارند 3 میلیون دلار از دادگاه غرامت بگیرند.

دستگیری جراح قلابی

برلین: یک کارمند بانک که برای تحقق رویای همیشگی خود مدرک تحصیلی‌اش را جعل کرده بود به دام پلیس افتاد. این مرد همیشه آرزو داشت تا یک جراح باشد و به همین دلیل مدرک پزشکی را جعل کرد.

او توانست با این مدرک در چندین دوره آموزش جراحی شرکت کند و رفته رفته در کلاس‌های تشریح  هم حضور یافت.

این جوان 29 ساله که به هیچ وجه در دانشگاه دروس مربوط به آناتومی بدن را پشت سر نگذاشته بود، تنها با تجربه و مشاهده نحوه کار دیگر همکلاسی‌های خود چند عمل جراحی روی اجساد انجام داد.

یکی از همدوره‌ای‌های او که پس از دستگیری‌اش کاملا شوکه شده بود به خبرنگاران گفت: می‌توانم به جرات بگویم که روش جراحی او از همه ما بهتر بود و در کارش تبحر داشت.

البته این مرد هیچ‌گاه نتوانست روی افراد زنده جراحی کند چون پلیس قبل از این اقدام او را دستگیر و به 18 ماه حبس محکوم کرد. 

کد خبر 69120

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز